top of page

【YM動向】《求職面試大作戰》工作坊

已更新:2022年9月7日



YOUTH MOVER 有幸邀請到 Miss Choi Choi為我哋主持 《求職面試大作戰》工作坊,分兩節同我哋由HR角度分享咗求職五步曲,由蒐集資料、寫CV、到面試嘅秘訣。


三維角度蒐集資料

探索自我性格特質及強弱項,思考理想生活及事業發展方向;摸索及預視市場需求,發掘潛力行業;認識公司歷史、架構,了解內部文化。



CV最緊要「精」、「準」

先羅列自己各方面經驗,整理所學所得;再挑選和心儀崗位相關的包含在履歷表中


面試關鍵位—始於自介、終於提問

熟練自我介紹,避免超時;把握最後提問機會作補充,亦可試探對方聘請意欲。


除了技巧分享,Miss Choi Choi 亦預備了「模擬人生-面試篇」環節,一眾MOVER事前需要分別準備一個心儀的空缺和CV,再於活動中即時進行模擬面試。


「原來除了對答內容,不同的坐姿及身體語言亦會為面試官留下唔同印象。」

「我喺講上一份工時應該講得詳盡D。」


透過 Miss Choi Choi 和兩位助教的回贈,MOVER更能夠掌握唔同嘅面試細節。


Miss Choi Choi 的同事Jason 亦分享了如何應對新常態下常見嘅網上面試及如何製作Sure-win嘅自我介紹錄影,由穩定嘅網絡到充足嘅燈光都會為你加分。



 

Miss Choi Choi — 蔡惠琴女士太平紳士擁有多年人事管理及培訓經驗,為泰田、麥基爾國際顧問有限公司,主任顧問及亞太區總經理。


bottom of page